Tisdag

Idag har jag befunnit mig i kyrkans alla hus! Fixa fika och ställa iordning inför ikonmålarkursen i Prästgården. Vi bytte rum till matsalen idag för vi är lite trångbodda i serveringsrummet. Det blev lyckat.
 
Idag har jag målat ansiktet och börjat med en lilja för att fylla ut lite.
 
När allt var undanplockat slängde jag i mig lunchen och hann precis till mässan i kyrkan. Tretimmars personalmöte i kyrkskolan. Hann ner till kontoret i Klockargården för att fixa med två utbetalningar innan jag lubbade tillbaka till Prästgården för att hjälpa till att fixa iordning för kvällens middag med församlingsrådet. Efter middagen hjälptes vi åt att plocka undan medan församlingsrådet började sitt möte.
 
Kom hem 12 timmar efter jag åkt hemifrån.
 
Ligger och funderar på om jag ska läsa en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0