Admin-dag med en twist

Idag har jag fått undan all admin på jobbet. Har redovisat vad vi gjort för pengar vi fått från fonder förra året och vi sökt nya. En hade redan passerat inlämningsdagen men jag redovisade och ansökte ändå. Känns så skönt att få iväg det. Fixade ett par andra fondärenden och inbjudan till Herrklubbens nästa träff oxå.
 
 
På lunchen knallade jag iväg till vårt bibliotek för en kurs i teckenspråket som en kollega anordnar. Det var kul. Fräschade upp alfabetet och lärde oss några ord. ”Glass” tillexempel, ett viktigt ord inför sommaren. På em två inbokade besök varav den andra inte kom, så jag gick lite tidigare och hann köpa hundmat, hundben, tandkräm och snabbkaffe - livets nödtorft.
 
Borde göra massor här i lyan... sortera papper, gå igenom tre kartonger... men det är rätt skönt att sitta och söla. Big Bang theory passar bra till den aktiviteten 🤓
 
Pratat lite med William ikväll 🥰

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0