Helg med alla barnbarn

Lördagen blev en lugn historia. Både maken och jag var trötta efter veckan som varit. Vi tog en långpromenad tillsammans, tittade på skidskytte, han grillade medan jag tog ut hundarna en sväng och sen blev det två timmar i badtunnan.
 
 
Maken skulle gå ut med hundarna och jag hade lagt mig när sonen ringde ganska precis kl 21.00. Vi pratade kort, sen ville han ringa upp om ett par minuter. Visst. Ungefär samtidigt som han ringde igen knackade det på dörren. Skitunge! Där står han med sin familj. De var på väg hem från middag med Linnéa... Det blev två timmars prat och babygos ❤️
 
 
Imorse vaknade vi halv tio. Fick brått att packa, fixa frukost och matlåda. Strax efter tolv hämtade jag upp Bekki, så åkte vi och firade min 35-åring och hennes 1-åring 💕
 
 
Ängla och Thyra visade upp sina nya djur. Ängla har köpt två ökenråttor - Komet och Kokos medan Thyra fått en hamster - Gaby. Meija har oxå fått en hamster - Smijly Happy Starlight, men henne träffade jag inte idag. Däremot Änglas nu ganska ålderstigna hamster Gurkan. 
 
Komet och Kokos
 
Gaby
 
 
Efter några mysiga timmar körde jag hem Bekki, landade i Lyan vid halv sju. Nu, en fruktsallad och två mätta hundar senare funderar jag på en tidig kvällspromenad och en stund med boken i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0