Ingång till helgen

Började fredagen med ett möte i Prästgården, sen handarbetsgruppen. Idag stickades det, virkades, nålbands, broderandes, knypplades och tovades det. Jag tror jag ska börja fota alla dessa olika hantverk för mångfalden är otrolig! Dessutom fick jag inleda en deltagare i knypplingens konst, hon hade aldrig provat förr. Det är en så härlig grupp!
 
 
Lunch i sällskap med en eftersläntrare och min volontär innan jag hastade till eftermiddagens hembesök.
 
När jag kom hem hade maken köpt räkor och frukt, helt enligt AIP.
 
 
Vi drack oxå lite vin för att fira mina -10kg!  Oväntad positiv effekt av AIP, men oxå ett bevis för att vikten hänger ihop med min autoimmuna sjukdom. Sen blev det badtunna ett par timmar. 
 
Maken somnade tidigt efter sin nattvecka, men jag satt uppe till 2.00 och virkade och lyssnade på musik. Fattade inte att tiden gick så fort! Jag brukar ju däcka vid 20.00 på fredagar! 
 
 
En ny dag har grytt sen länge. Jag kokar räkfond på räkskalen så alla med luktsinne har flytt huset. Maken byter bromsbackar och vinterdäck på min bil. Jag ska strax ta fram virkningen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0