Jahapp...

Började återigen dagen i Prästgården, idag med torsdagsfrukost. Det blev några djupa samtal... Vi var tre som åt lunch tillsammans i Prästgården och när de gett sig iväg ägnade jag 20 minuter åt min virkning innan diakongänget och två chefer kom på möte om framtiden. 
 
 
Antar att det blev ett bra möte... kanske... jag vet inte... Efter all energi jag lagt på att få ihop oss i ett bra samarbete så blev det tydligt idag att det större gänget vill hålla sig till sitt och är inte intresserade av samarbete. Det är ju så jag känt och nu blev det bekräftat, det har ju varit som att sega sig fram i gyttja. Vi får se hur chefen kommer att jobba vidare med detta nu, jag har tappat tron på det.
 
 
Kvällen har jag tillbringat med son, svärdotter, sonson och yngsta dotter. Mys 💕
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0