Måndag

Maken kom hem vid halv åtta efter sitt nattpass, strax efter gick jag upp. Försökte packa ljudlöst och gick ut med hundarna vid nio. Sen förflöt dagen mellan dator och telefon. Har hand om församlingens instagramkonto denna vecka oxå, det ska bli kul 😃
 
 
Ikväll har vi knypplat på ABF igen, halvtid nu. Tiden går så fort! Ikväll knypplades det sockerudd och spindel, mässblommor, kycklingar, vitsippor och bokmaskar. Så härligt!
 
 
Nu har jag tagit mig upp till lyan, längtar efter John Blund...

Kommentarer
Postat av: Helena Lennkvist

Så mycket roligt ni gör på er kurs! Har helt kommit ifrån knypplingen men blir så inspirerad när jag ser vad du gör. Kycklingarna och blommorna är helt fantastiska! / Helena

Svar: Tack Helena! Blomman gjorde Gun till Knyppelpinnarnas workshop på Syfestivalen och kycklingarna gjorde Theres och Irene som jag får använda på kurserna. Det är uppskattat att få göra nåt som man hinner få färdigt på en lektion ibland 🤗
Guggelutt

2019-03-12 @ 18:04:02
URL: http://helenastantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0