Måndag igen ☀️

Vaknade tidigt och såg ”Älska mig för den jag är” om Josefin Nilsson på mobilen innan jag klev upp och började dagen. Jag är både chockad och förvånad över att halva Sveriges befolkning är rättslösa. Det är inte bara dokumentären, jag ser det i mitt jobb och i min privata närhet oxå. Vad lever vi i för rättstat? I en del andra länder stenas kvinnor på gatorna, i Sverige bakom lyckta dörrar...
 
Efter morgonsysslor blev det Värmlandsfolder och målbeskrivning. Är klar med texten och har bara lite uppsnyggning kvar nu. Tog ledigt de sista timmarna av dagen, tog ut hundar och goja i solen och satte mig att virka.
 
 
Ikväll knyppelkurs och så har jag tagit mig upp till lyan.
 
Och förstås grattat min 34-åring! Tänk vad tiden går...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0