... och torsdag på det...

Diakonalt café med många gäster. Lunch på plats med kollegor. Två samtal på em, sen åkte jag till Strängnäs för att träffa dr kl 18.00. Han gav mig en hel timme. Vi jag haft lite brevväxling där han i sista brevet ville att jag skulle boka tid. Sköterskorna har inte haft nån tid att ge mig förutom ett kanske den 1 april. När jag i måndags ringde och frågade om jag kanske kunde få ett klockslag så var jag uppsatt på väntelista. Då bad jag att få beställa blodprover istället varpå sköterskan gick in till dr och frågade, när hon kom tillbaka fick jag tiden ikväll. Jag berättade för honom om Ryggkirurgiska i Löt och om sköldkörtelkliniken. Han undrade förstås vad det var för läkare som skev ut medicin utan att ta prover och ifrågasatte hela grejen, förklarade en hel del som går stick i stäv med det jag läst på nätet. Vad ska man tro på? Men han skrev remiss till lab på allt jag önskade så på måndag blir det fasteprover.
 
 
Åkte upp till lyan igen där maken låg och vilade inför nattpasset. Virkade en stund och har nu varit ut med vovvsingarna.... end of thursday 😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0