Så blev det onsdag...

Soft dag. Långsamtal i telefon när jag kom till jobbet och så lönesättande samtal på det. Blev kvar en stund till innan jag åkte hem och fixade en fruktsallad innan jag åkte till frissan. Nu jobbar vi mot grått! Handlade lite på vägen hem. Blev galet sugen på fläskfile-medaljonger men så hade de bra pris på ytterfilé. Gjorde ny omgång köttgryta, rostade fänkål och skivade ner ytterfilen till frysen. Medan jag lagade all den där maten försvann matlusten... men jag fick i mig en skiva ytterfilé med några stekta champinjoner, lite spenat och lök samt fänkål... men hälften fick bli lunchlåda till imorgon. Virkat till favoritprogrammen: My 600lb life, big bang theory och ncis. Nu sover hundarna i fotänden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0