Själens utandning

Vilken härlig dag! För en tid sen hörde min ”körsbärskompis” (vi har åkt in till Kungsan och kollat körsbärsblomningen några gånger) av sig och frågade om jag ville hänga med till Hasseludden och det ville jag. Idag var det dax. Vi kom dit en stund efter nio och bubblade, flöt, bastade, badade ute och inne, saltade in oss, åt god torsk, blev fisk-ätna, knyckte frukt ... och säkert nåt mer oxå.
 
 
Körde hem körsbärskompisen och köpte blomkål och ett rivjärn på vägen hem. Det blev ugnsbakad lax och blomkålsris till knyppel-Laila och mig... och så knyppling förstås! En vitsippa är på gång! 
 
 
Yasuragi - själens utandning .... hela dagen. Tack 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0