Ska vi ta det i köket..

... eller vardagsrummet? Jag dumstirrade på honom. -Va? -Jag är från Viasat och har hund själv, ska vi ta det i köket eller vardagsrummet? Jag stirrade på honom nån sekund till, hållandes en galen hund under armen medan jag hårdhänt motade bort det andra vilddjuret med foten. -Nejtack! Han fortsatte prata om nåt erbjudande jag inte kunde missa medan jag drog igen dörren. Svårt att säga vem som är oförskämd i ett sånt här läge, men klockan 20.40 ... och hur kom han ens in genom porten?
 
 
Annars har det varit en bra dag. Full ös på diakonala frukosten imorse, fattade inte ens att klockan blev 11.00. Åt paleo-köttgryta direkt ur honungsburken jag förvarat den i, åkte ner till kontoret och fixade några fondärenden innan jag drog iväg på brandförsvarsutbildning.
 
 
Lugnt ikväll. Har packat inför hemfärd imorgon, lagat en nyckelhållare åt vaktis och knypplat lite. Om stardust-pärlorna kommit hem i brevlådan förfärdigas kanske en bukett knypplade vitsippor i helgen 🌼
 
 
Nä, dags att nanna. Godnight folks 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0