Sköna söndag 💕

Vaknade redan strax efter sex och kunde inte somna om. Gick upp vid halv 8, spolade på pinnar och knypplade en remsa halvslag som ska bli en blomma, en likadan som vi knypplade i fredags men vit, en vitsippa har jag tänkt mig. Har beställt olika pärlor och pistiller på nätet så snart har jag så det räcker till en hel äng, men först planerar jag en bukett vitsippor. 
 
 
När blomsteremsan var klar utförde jag morgonsysslorna och gav mig av för att hälsa på en kompis. En supermysig eftermiddag med bubbel och valpgos.
 
Majsan är min supergodis 💕
 
Vi avslutade eftermiddagen med en liten prommis och filmen om Ted Gärdestad. SÅ bra!
 
 
Vi kom hem kvart i nio, fixade köttfärs till hundarna och en stekte en spättafilé till mig, sen gick vi kvällspromenaden innan jag virkade klart sista varvet på en duk som blivit liggande ett år. Till sist lite mer knyppling, påbörjandet av en ny vitsippa, medan jag såg till att de fångade the Unicorn på ID.
 
 
Nu återstår bara min date med John Blund 💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0