Torsdag

Även denna dag började i Prästgården, idag med frukost. Inte lika ruschigt för min del som förra gången, men det var mycket folk.
 
 
 
Fick mail på fm att eftermiddagens kurs var inställt så jag åkte ner till Klockargården med min matlåda och tog en riktig lunchrast med fina kollegor. Efter det hann jag med både telefonsamtal och eftersatt administration. Gick hem halv fem.
 
Idag har jag fått en och annan kommentar om att jag ser trött ut, i all välmening. Det är sant. Ikväll har jag bara stekt på några aip-köttbullar och bladspenat, vattnat blommorna, packat ihop inför hemfärd imorgon, mailat kallelse till Knyppelpinnarnas nästa styrelsemöte och ugnsstekt dadlar i bacon till imorgon. Tänker strax gå ut med hundarna och antingen lägga mig och läsa, eller somna, vi får se efter en gnutta friskluft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0