1, 2 maj đŸŒžâ„ïž

Minst sagt omvÀxlande vÀder. FrÄn sommar till snöblandat pÄ ett dygn...
 
GÄrdagen blev en lugn dag med lite broderi, smÄplock och bad i tunnan.
 
Imorse satt jag i bilen före sju, handlade tavelram till Lunas födelsebroderi och tavellister till Monica pÄ Hornbach strax före Ätta, hamnade i kö pÄ Glömsta- och HuddingevÀgen sÄ jag kom inte till jobbet förrÀn kvart i nio! Löjligt att Fittja-Huddinge via dagis kan ta nÀstan lika lÄng tid som StrÀngnÀs-Botkyrka! Tuff förmiddag pÄ mottagningen. Hann köpa presenter till Meija och Edwin pÄ lunchen, det Àr trebarns-kalas pÄ lördag! Thyra fyller tio Är idag, men förutom ett grattis pÄ hennes mobil skickade jag lite pengar till Linnea för jag vet att de ska shoppa klÀder imorgon. Köpte dessutom tvÄ prydnadskuddar pÄ Jysk!
 
Älskar filtarna! Det ser ut som rosor!
 
 
LÀt eftermiddagens hembesök ta tid, hÀmtade hundarna vid fem och har sen röjt lite i lyan. Papper och kartonger har flyttats runt. Lunas broderi har monterats. Orkade inte Àta middag sÄ det blev lite nötter och vindruvor vid tvn istÀllet. 
 
...och hÀr har visst nÄn liten hund röjt...
 
Det blev nog lite vĂ€l ruschigt idag efter den lugna helgen sĂ„ nu ska det bli skönt att dejta John Blund 😮

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0