Lost in space 🚀

Snacka om totalförvirrad... och nu brinner det i knutarna! Tack och lov för att andra har koll pÄ mig!
 
Arbetsdagen, eller hela dagen, gick i ett igÄr. Hembesök, möte, kolla pappren i fack och pÄ skrivbord, 15 min lunch, mÀssa (puuuhhh sÄ skönt), möte, samtal. Efter samtalet hjÀlpte vaktis mig att hitta projektor och grejer dÄ dagens förelÀsare mailat om det pÄ em. HÀmtade hundar 20i6 och kom prick 6 till systerdagiset för att hÀmta upp fröken som klipper Bamse. Medan Bamse klipptes Äkte jag till Farsta för att vÀxla pengar. 
 
 
Efter klo- och pÀlsklippning landade jag vid dukat bord strax före Ätta. Sonen hade lagat lax och ris till sin familj inkl. mor.
 
DÄ hann jag lÀsa messet jag fÄtt av min knyppelelev som ska med till Tönder. Men jösses! Jag har missat pÄ ett helt dygn! Vi Äker natten mot torsdag! Inte natten efter som jag kalkylerat med! Hur ska vi annars hinna till festivalen pÄ fredag???
 
 
Nu fĂ„r Ă€ven denna dagen ösa pĂ„! Möte inkl. förelĂ€sare pĂ„ morgonen, sen hĂ€mta hundar vid lunch för att dra ivĂ€g till dottern och hjĂ€lpa henne med en marsvinsfrakt. Sen hem och packa och försöka gĂ„ ner i varv innan skjutsen kommer vid 23.00. MĂ„ nu allt gĂ„ vĂ€gen sĂ„ inte stressen pajar min bukspottskörtel 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0