Ohohonsdag

Det har gått troll i mina besök! Även idag fick jag återbud på morgonbesöket. Fördelen med denna extra tid är att jag redan är helt ikapp i veckans admin. Nackdelen är att jag verkligen tryckt in gårdagens och dagens återbudade besök imorgon... Möte och sen förlängd lunchrast som tillbringades med mommos minsta tjej 💕
 
 
Blev kvar på jobbet till halv sex.
 
Ikväll har jag bara suttit och broderat vid tvn. Jätteskönt!
 
Williams födelsetavla to be 
 
När jag skulle gå ut med hundarna trillade det skruvar ur dörren som jag plockade upp och la i fickan. När jag kom hem igen kollade jag var de kom ifrån. Med lite otur hade jag kunnat stå med dörrhandtaget i handen... men nu sitter det fast igen!
 
 
Återstår att dejta John Blund 😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0