TacksĂ€gelse 🙏

Jag ska bespara er vidare bilder pĂ„ kaffemuggar innehĂ„llandes soppor och annat ☕
 
Idag pÄ morgonen fick jag börja med fast föda. Mjukt vitt bröd med lite smör och skinka. Bröd har jag inte Àtit pÄ nÀra tre mÄnader, men blev övertalad dÄ det Àr milt och bra att börja med. So be it.
 
Twirls turquoise gem 
 
Satt och virkade pĂ„ Lunas filt i vĂ€ntan pĂ„ ronden. Den kom först vid 11.00. Det första dr gjorde var att sĂ€ga: - ”Vilka vackra fĂ€rger!” Lite ovĂ€ntad kommentar av en man i 40-Ă„rsĂ„ldern? Återigen pĂ„mind om mina fördomar! Efter att ha kollat hur jag mĂ„dde tyckte han att jag kunde Ă„ka hem efter lunch. Sjukskriven 2 veckor, Alvedon, rĂ„d om flytande- och skonkost, en remiss ska skickas för att kolla upp de mörka flĂ€ckarna i tunntarm/bukspottkörtel om 2-3 mĂ„nader. 
 
 
Maken hĂ€mtade mig vid ett. Vi handlade slĂ€ta soppor och Proviva pĂ„ vĂ€gen hem. Hundarna var överlyckliga. Även Ragnar stĂ€mde in i vĂ€lkomstkören.
 
KĂ€rlek och saknad kan ta sig olika uttryck...
 
Har inte tagit Alvedon Àn. Vill kÀnna om det gör ont för att fÄ varningssignaler i tid. Inflammationen ska vara hÀvd men bukspottkörteln Àr fortfarande öm sÄ det gör ont av och till, men inte i nÀrheten av vad som varit.
 
Ska Ă€gna en stund till Ă„t virknĂ„len i kvĂ€llens sista solstrĂ„lar... 🌅

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0