Allhelgona

Det blev sent igår. Surrade inredning med son och svärdotter till efter midnatt innan jag gick sistanaden med hundarna. Det betydde i sin tur att jag startade dagen typ halv tio med 2250steg på stegräknaren.
 
En stund före 12.00 lämnade jag hundarna hos svärmor och kl 12.00 stod jag i kyrkans entré. Igår när jag kom hem hade jag ont i både knä och fötter efter fyra timmar så jag var lite orolig hur åtta timmar på stengolvet skulle gå... men det gick hur bra som helst. Gick och satt så mycket jag kunde för att fixa de stunder jag var tvungen att stå still. Åtta timmar gick fort, dessutom fick jag besök av sonen med familj.
 
 
Gick en sväng på kyrkogården innan jag hämtade hundar, Ragge och packning och åkte hem.
 

Landade hemma för en liten stund sen. Har tagit en sväng med hundarna och packat in. Tror jag ska gå och knoppa nu. Sortera packning kan jag göra imorgon...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0