I en vĂ€rld full av kosmiska under đŸŽ¶

...ser barnet de vi inte ser... DÄ börjar psalm 745, "dansa med Ànglarna", som Àr en rÀtt vanlig dop-psalm. Den fastnade i huvudet nÀr jag lyste genom Àggen imorse. Det var lite mörkare Àn vanligt i köket och Àggen sÄg verkligen ut som gröna och oranga micro-cosmos nÀr jag lös med ficklampan genom dem. SÄ vackert!
 
FrÄn frigÄende höns i Norberg
 
PÄ eftermiddagen Äkte vi över till Àldsta dottern och fikade. Hon fick "grejen" jag hÀmtade efter fotvÄrden i tisdags som tack för en tjÀnst.
 

BÄde dottern och jag har förÀlskat oss i MÄllans tuttkrukor pÄ Instagram, de Àr ljuvliga!
 
Jahapp. Sunday is over. Strax sÀngtajm dÄ...

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0