Kalas 🎈

Somnade i fÄtöljen igÄr och gick sistanaden efter midnatt. Unnade mig att ligga kvar i sÀngen till 11.00 innan jag gick upp och duschade och purrade tvÄ sömniga jyckar. LÀt förmiddagen gÄ, diskade, Ät brunch pÄ fÀrdig lasagne, stickade lite.

LinnĂ©a och Ängla i sina reflexmössor
 
Halv fyra mötte jag upp LinnĂ©a och Ängla i Mall of Scandinavia. Jag har aldrig varit dĂ€r förut men jag hittade bĂ„de dem och Filmstaden pĂ„ första försöket. Ängla fyllde 12 Ă„r i oktober och hon fick ett biobesök och middag av mig. Nu var det dax att inkassera presenten. Det blev familjen Addams och friterad kyckling. En jĂ€ttemysig kvĂ€ll!
 
Elden var inte pÄ riktigt 
 
NÀr jag kom hem var maken hemma. Han har varit pÄ kryssning. Skönt att fÄ rÄ om honom nÄt dygn nu...

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0