L E D I G !

Jag blev inte glad när jobbmobilen ringde kl 8.50 imorse, jag sov så himla gott. Det "fasta" numret är bortkodat men mobilnumret går inte att koda bort. Jag gick upp och satte telefonen på flygplansläge men somna om gick inte. 

Tre av åtta 
 
Igår gjorde jag "absolut ingenting". Gick ut med hundarna förstås, i övrigt satt jag i fåtöljen och stickade mössor. Det var dejligt att få vila kroppen och tömma skallen. Håller på med ett helt gäng reflexmössor till barn och barnbarn. Om ni läste inlägget från 15/10 så vet ni att jag beställt garn för 2000kr. Dessa reflexmössor är ena projektet (förutom några små som råkade slinka med) som jag vill få klart så fort som möjligt eftersom det är både kallt och mörkt .... Det andra större projektet ska vara klart till jul. 
 
Idag har jag fibblat med föreningstidningen. Eftersom jag inte kunde skicka det jag gjort från min webmail förra helgen mailade jag alla artiklar till min jobbdator, laddade ner dem på den bärbara och tog hem den över helgen. Det har gått jättebra att jobba med den, men jag hade missat två artiklar. Nästa helg blir den klar!
 
Nu ska jag åka till min knyppelgrupp i Strängnäs ❤️
 
Har man inget annat att göra kan man knyppla längdspets i färg. Blir himla fint på krukorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0