Ledig Söndag

Det blev en låååångsam söndag i ultrarapid. Maken skulle rondera och jag tänkte följa med honom, inte till jobbet men till en kompis som bor i närheten, men så fick han rycka ut istället. Jag ringde min kompis och bestämde om. Tänkte göra massor hemma men slog det rätt kvickt ur hågen och gjorde så lite som möjligt istället. Himla skönt.
 
Vi har fått ägg av en jobbarkompis till maken. Lika "vackra" som goda. Vilka frukostar!!
 
Efter att ha suttit med morgonkaffet och bara tittat ut gjorde jag klart föreningstidningen. Hoppas kunna skicka den från jobbmailen på tisdag. Drog på mig broddarna och en extra tröja när jag skulle gå ut med hundarna. Det var kallt och regnade isbitar plus att det var grisjakt så när hundarna gjort det de skulle gick vi hem igen. De fick en varm dusch bägge två. 

 
Sen har jag egentligen bara fäst trådar och gjort tofsar till mössorna till Linnéa  och hennes barn. 
 
Försökte få fram hur fint de glittrar i reflexgarnet... gick sådär...

Nu är en ny dag igång, en ledig måndag... lika bra att den får börja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0