... och där tog det stopp ✋

Såg fram emot en lugn dag igår och det blev det oxå. Gick igenom mailen innan jag åkte till jobbet, stod i frukostförberedelser kl 8.00 i Prästgården. Fler besökare än förra torsdagen och spännande samtal runt frukostborden. Efter frukosten ställde vi iordning för Stilla Dag på lördag och jag gjorde iordning inför handarbetsgruppen idag. Eftersom jag själv inte skulle vara med så ville jag iallafall göra det jag kunde. Sen bar det av på hembesök. Köpte pizza och tog ett glas vin till middag, la mig tidigt i hopp om att kunna sova bort bröstsmärtor och huvudvärk. Det har varit lite väl mycket nu ett tag och jag är stressad... men min vana trogen vaknade jag vid fyra-tiden.
 
Pizza Myrängen
 
När jag skulle gå upp kl.6.40 snurrade hela rummet. Nej, det blev inget besök hos nya biskopen för min del idag. Jag låg kvar i sängen och höll i mig. Ungefär halv elva tog jag mig upp och gick ut med hundarna. Världen höll sig still och den svala råa luften var skön mot ansiktet och i lungorna.
 
Nu är jag på väg till ett möte i stan, sen är planen att jag ska åka hem med hundarna.
 
Men Rambo! Det där benet skulle du få när jag ska gå! Ser ut som bra hund reder sig själv 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0