Vårkänslor 🌷

Fick såna vårkänslor när jag gick ut med hundarna imorse, solen visade sig en kort stund och gräset var grönt... men verkligheten kom ikapp, det är ju november!
 
En härlig handarbetsgrup, som vanligt. Åt Karins lasagne i sällskap av min braiga volontär och städerskan som oxå är så bäst ... innan jag åkte på hembesök.
 
Tre mini-änglar och julkrubban
 
Hämtade min packning i lyan samt hundar på dagis, hann med en minuts marginal till Ulvhällskiosken kl 17.59 för att hämta ett efterlängtat paket med beställt glas från Målerås (design: Mats Jonasson). Kioskägaren stod med nyckeln i hand när jag rusade in och följde mig ut: Klick! 

Ikväll njuter jag av tillvaron, fanta citron och en halvmeter popcorn 🌽

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0