Floff


Var på jobbet halv åtta imorse och hämtade papper. Klockan åtta var jag i full gång att fixa frukost i Prästgården. Mina kollegor kom indroppande vartefter. Vi var många personal under frukosten idag så jag kunde i lugn och ro ta ett möte med Huddinge Lions.
 
 
Fick med mig några chicken nuggets som maken inte ville ha igår som jag åt när jag parkerat bilen utanför lyan. Åkte sen in till stan och bästa frissan. Hade läst fel i min kalender så jag kom en hel timme förtidigt. Det var bra för då hann jag klara av en del jobbgrejer och fylla i makens nya schema för resten av året. Sen fick jag gofika, kunde uppdatera mig på kungahusets förehavanden och blev fin.
 
 
Efter hundhämtning, -promenad och -middag åkte jag till bästisen för zon, tacos och bubbel.
Vilken höjdardag!
And I’m worth every second of it!
❣️
 
 
Godnatt världen 🌍 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0