Fullsmetad torsdag

På plats kl 8.00 i Prästgården för att göra frukost. Klockan nio kom gästerna och det blev en rätt lugn förmiddag, iallafall för min del. Unnade mig att sitta ner och äta lunch - kalla chicken Nuggets från Burger King som jag köpte på hemvägen igårkväll. Tycker de är både prisvärda plus att de går att äta kalla likaväl som varma. Sen blev det torsdagsträff med spanskt tema. Underbar sångerska, Rita Saxmark, gjorde succé!
 

Efter planering av Stilla Dag skrev jag protokoll från igår och löste lite annan admin innan jag åkte hem vid femtiden, hämtade hundar osv osv och åkte hem till änkan. Det blev några timmar där.... känner så otroligt starkt för henne ❣️

Nå, John Blund nu. Veckan är inte slut än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0