Helg i Vadstena

Halv åtta igårmorse satt jag i bilen på väg ner till Vadstena. Anlände Vuxenskolans lokaler ganska precis kl 10.00. Styrelsemötet pågick till halv sex med avbrott för lunch och besök i spetsaffären. Vi checkade in på vandrarhemmet och gick ner till stan för middag.
 

Åter på vandrarhemmet kröp jag i koj och sov före kl 22.00. 

Idag har vi gått igenom kontoret, arkivet och affären. Min uppgift blev att gå igenom alla dynor tillsammans med en annan ur styrelsen, men vi tittade oxå igenom en gåva vi fått med spets i guld- och silvertråd, silke och lin. Otroliga spetsar! Det blev allt som allt en givande helg. 

Nu är jag hemma igen. Ska bli skönt att bara vara ledig imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0