Aj-tisdag đŸ€•

Idag blev jag kvar hemma. Har haft ont av och till i galltrakten under sommaren men vÀntat tÄlmodigt pÄ remissen till ny röntgen av bukspottkörteln och de mörka flÀckarna de skulle kolla upp i augusti. NÀr vÀrken gjorde sig pÄmind igen under kvÀllen och natten bestÀmde jag mig för att stanna hemma och jaga lÀkaren. Jag behöver inte gÄ igenom förmiddagens olika turer bland mottagningar som inte svarar och avdelningar som stÀngt telefontiden, men jag har iallafall fÄtt mailadressen och skickat ivÀg ett mail till överlÀkaren som gjorde slutanteckningarna efter inlÀggningen i maj, sÄ nu kan jag bara hoppas att fÄ besked snart. Vem vill ha okontrollerade mörka flÀckar i magen hur lÀnge som helst? 
 
Fotot taget  i maj
 
Har i övrigt mest tagit det lugnt. Maken hittade gula kantareller pÄ andranaden sÄ dem har jag suttit och rensat utomhus. Det blev varsin himla god kantarell-macka. Hösten har sin tjusning oxÄ... 
 
 
Jag har bett om en varm badtunna och det har jag fÄtt. Maken har huggit ved och eldat sÄ den Àr varm nu. VÀrme Àr alltid bra mot vÀrk tror jag, oavsett var man har ont...

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0