Dop-lördag

Vaknade som vanligt nuförtiden alldeles förtidigt. Gick upp och duschade men somnade sen om så himla gott! Snoozade kl 9.00 och fick sen lite brått, men det var den goda sömnen värd. Gick ut en sväng med hundarna och sen åkte vi på dop i Tyresö kyrka. Lille D blev döpt och min son fadder till honom. Allt var så fint och jag så glad att bli inbjuden av min sons kamrat. 
 
 
Smörgåstårtor och fika i Trollbäckens kyrka, den har jag aldrig varit in i förr. 
 
Sonen körde mig tillbaka till Lyan och jag gick långis med hundarna... inte lång som jag tänkt för den sköna nattsömnen till trots blev jag jättetrött efter dop och smörgåstårtor... men en skön promenad till Ornkärrsdammen fram och tillbaka via olika skogsstigar blev det.
 
 
Sen blev det soffslapp med en ny chokladsmak innan yngsta dottern kom för att hänga...
 
 
Sonen med flickvän köpte hem salladsrullar åt oss och det blev en kväll i tv-soffan och dokumentären om Kapten Klänning. Ruggig! Efter andra avsnittet gick son med flickvän och la sig, jag följde yngsta dottern till t-banan och knäppte det sista avsnittet själv.
 
😴💤💤💤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0