En lång onsdag

Maken var snäll och körde mig till Mälarsjukhuset när jag bad honom imorse. Kände att jag inte orkade köra själv när jag varken fått äta eller dricka. Undersökningen gick bra och jag låg i det där magnetkameraröret i 45 minuter ungefär. Andas in, håll andan, dunk-dunk-dunk-dunk, andas ut... osv osv. Provsvar om ca en vecka.
 
Lite kul måste man väl få ha 🙄
 
Efteråt åkte vi till Ica Ekängen där jag raskt drog i mig två koppar kaffe och en räkmacka.
 
 
När vi kom hem var det dax för promenad och maken var inte svårövertalad att komma med ut i svampskogen.
 
 
På en halvtimme fick vi ihop en halv soppåse ungefär. Det fick räcka för maken skulle till jobbet och min arbetstelefon skulle gå igång.
 
 
Det ringde några samtal, men inte mer än att jag kunde rensa svampen, plocka ihop mig och åka upp till lyan. Stekte ett par rejäla svampmackor åt mig och sonen som vi intog till sista avsnittet av Orange is the new black. Gick ut med hundarna en snabbis innan jag åkte på knyppelkurs.
 
Farsta Gård
 
Ikväll har jag pratat med äldsta en timme. Känns fint 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0