En rätt så lång torsdag

Var i Prästgården kl åtta och började rådda med frukost. Fick strax sällskap av husmor och sen fler kollegor. Intensiv mottagning idag. Åt lunch med husmor när allt var bortplockat och torkat. Mys.
 
 
Fortsatte ner till Klockargården för Torsdagsträff med jubilarer. Uppskattad underhållning med Lars Gunnar Wiklund. Han hade bla ett björnpotpurri då han skickade runt en nalle. Barnsligt och jätteroligt! Alla kramade gott på nallen, jag oxå.
 
 
Mitt em-besök kom aldrig men jag blev kvar med admin till strax efter fem då jag raskade på för att handla salladsrullar åt mig och sonen.
 
Inte orkat göra nåt särskilt förutom att sticka. Ringt änkan och bestämt tid för bouppteckning enligt förslag från juristen samt pratat med en Knyppelpinne om att knyppla soduko. När grabben kom hem tittade vi på två avsnitt Suits innan kvällspromenaden.
 
Over and out 🤘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0