Off

Finns inte så mycket att säga om helgen. Hade planer på att åka upp till föräldrarna och vara med på gudstjänst vid Estonia-korset, det var 25 år sen igår, samt hälsa på en kompis idag, men jag har inte orkat. Istället har jag tagit mig en lugn helg hemma. Maken har jobbat natt så jag har mest suttit och knypplat eller inte gjort ett skit...
 
 
...promenerat hundarna förstås...
 
Ragge fick hänga med på en sväng och välja ut en bra hasselkvist att ta med hem.
 
Gick långpromenad med maken i den regnfräscha skogen.
 
 
Inte mer. Sovit massor förstås... jo, tittat på en hel flock talgoxar som huserar i Ragnars voljär när han inte är där, så vi har typ en voljär full med talgoxar. 
 
 
Jag kan inte låta bli att lägga ut lite frön där mellan varven. 
 
Nej, läggdax 💤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0