Sönda đŸ§¶

Jobbat pÄ efter listan. Har laddat ner VÀrmlandsbilderna pÄ stickan. Det Àr lite omstÀndigt dÄ jag har iCloud pÄ telefon men inte datorn, sÄ jag skickar mina bilder frÄn telefon till Facebook och sen kan jag plocka ner dem pÄ datorn och stickan. FÄr fixa nÄt snabbare alternativ nÄngÄng men Àr sÄ hopplöst ointresserad... Skrev överklagan och mailade till jobbmailen.
 
Plockade fram mina glaspÀrlor och lÀt mig inspireras. Hade inte rÀtt verktyg och material för att göra det jag ville, men det blev ett par örhÀngen iallafall. Kollade igenom boken om Lampwork. 
 
 
Maken hade Äkt till jobbet för att lÀmna beredskapsbilen (han har haft beredskap hela veckan efter kontorstid) sÄ jag Äkte in till stan och hÀmtade honom frÄn tÄget. Vi handlade pÄ vÀgen hem. Vi blev bjudna pÄ squashplÀttar av vÀnnerna pÄ Gotland och jag Àr numera innehavare av receptet. SÄ himla gott med bl.a mandelmjöl och dill!
 
 
Har stickat lite, bÄde ute i paviljongen och vid tvn. Hade hoppats pÄ svampplockarvÀder men regnet har vrÀkt ner, och nÀr det inte gjort det har det ÀndÄ varit alldeles för blött. 
 
 
Har mailat kallelse kursstart till mina knyppelelever, nÀsta mÄndag kör vi igÄng! Jag har sjÀlv anmÀlt mig till en knyppelkurs sÄ hösten kommer förhoppningsvis gÄ i knypplingens tecken.
 
 
Dotterns vÀska hinner jag imorgon.
 
Det blir vĂ€l inte sĂ„ mycket mer Ă€n stickning och tv ikvĂ€ll. Inte dumt alls 😃
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0