Easy going sunday

Lat söndag. Jag har varit frusen hela dagen och sov med täcket på utan vallningar hela natten. Maken har tagit prom 1+2 medan jag tog 3 och ska snart ta 4.
 
Jobbat lite för Knyppelpinnarna idag och pratat mycket i telefon. Skickat kallelse för styrelsemöte och tiggt artiklar till tidningen. Tror vi får ihop ett bra nummer även denna gång. Maken har slipat och vaxat båt plus satt nytt handtag i ytterdörren... han tycker inte om det men jag tyckte och tycker det är skitsnyggt.
 
Efter 30 år har jag ff inte slutat oroa mig. Idag hittade jag honom 3 m över marken... värre än med småbarn 😱
 
Torskrygg i ugn med täcke av créme fraiche+sista slatten vitlöksost från födelsedagen samt stekt potatis, rester från igår.

Badat tunna ikväll. Maken sover inför kommande arnetsvecka och jag sitter virkar ...
 
 
Godnatt världen 🌍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0