En bit in i pĂ„sken 🐣

SÄ hÀr lÄngt har det varit vÀldigt fina dagar. I torsdags kom min vÀninna och stannade över natten. Vi drack vin och Ät godis i paviljongen, gick lÄngpromenader, fixade tacos och badade tunna. Supermysigt!
 

NĂ€r hon Ă„kt i fredags kom sonen med familj en stund. Sonen var sliten i kroppen efter hĂ„rt jobb och ville bada varmt, och det fick han. Ännu en mysig kvĂ€ll.
 
Idag fick jag följa med maken till jobbet. Han har beredskap och skulle rondera. Min vĂ€ninna kom oxĂ„ dit för maken hade erbjudit sig att byta hennes dĂ€ck. Först fick vi gĂ„ rundvandring och kika pĂ„ makens heta brudar, pannorna Iris och Natalie. Alltid trevligt att veta hur "konkurrensen" ser ut 😜
 

Sen gick min vÀninna och jag lÄngpromenad med vÄra hundar medan maken fick jobba en stund.
 
Lilla Bamse och Rambo blev plötsligt vÀldigt stora jÀmfört med Bella och Tjorven
 
IkvÀll fick make Äka tillbaka till jobbet en stund medan jag  i sÀllskap med stickorna tittade pÄ Jesus Christ Superstar och pÄsknattsmÀssan i en öde St Peterskyrka med pÄven. Nu blir det nog inte sÄ mycket mer ikvÀll, men pÄsken fortsÀtter...

Snart sÄ fÄr muminmamman och muminpappan se varandra
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0