Från Tosterö till Ljusterö ⛵️

Imorse ringde klockan vid kvart över sju. Strax efter 10 hämtade vi sonen och efter att ha handlat ett par saker kom vi med 12-färjan över till Ljusterö. Maken hade lovat hjälpa sin moster med lite saker och sonen ska fixa hennes bil. Besöket var givetvis corona-anpassat och vi var ute hela tiden.
 
 
Grillade hamburgare 🍔 till lunch och efter en liten promenad till utkiksberget med utsikt över Grinda... 

 
... mosters hembakta bullar under markisen då himlen behagade släppa lite fukt.
 
 
När make och son hämtade vinterdäcken till mosters bil gick jag långpromenad med hundarna.
 

Det är så fint att gå runt på ön, men badvänligt var det inte idag.
 
Sonen tog mosters bil och vi skildes åt i Åkersberga. Maken och jag hittade en Pizza Hut 🍕 i Rotebro, så där köpte vi middag och tog hem. 

Långa skogsrundan i skymningen och The Bourne Ultimatum fick avsluta dagen. Nu ligger jag nerbäddad och känner mig fortfarande lite frusen av all frisk luft. 

... så Godnatt världen 🌍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0