Kort om onsdagen

Till frukost satt jag och bläddrade lite i en ny bok jag beställt och fick i lådan igår.
 

Är så sugen på att sätta igång, men jag behöver bli klar med lite annat först. Har alldeles för mycket halvfärdigt liggande. Men det är en väldigt inspirerande bok och jag kan ju börja med att hålla utkik efter passande stenar 😃
 
Dagen i övrigt har bestått  halvlånga promenader, en timmes arbete, rensa medicinskåpet och en kalvstek som puttrat ett par timmar. Den var ganska stor så förutom dagens middag för två ligger tre matlådor i kylen, plus att den dessutom kommer att räcka till minst två portioner pyttipanna oxå. Medan middagen skötte sig själv ringde jag runt till Knyppelpinnarnas styrelse.

 
Lite virkning och tv, nu dax för sistanaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0