Disktrasor och biskvier

Vaknade återigen efter ca 8 timmars härlig sömn. Fantastiskt! Gjorde det jag skulle och gick ut med hundarna. Träffade grannen och vi gick tillsammans, bestämde att vi skulle gå vid ett-tiden igen.
 
Igår på hemvägen åkte jag förbi Ica Ekängen och köpte biskvier. Har sånt biskvi-sug efter vi åt såna i Hjälmare docka för två veckor sen. De hade både vanliga, citron- och päron biskvier ... eftersom de låg förpackade i påsar om två blev det två av varje. På kvällen efter restaurang-besöket köpte vi lite småsaker på Ica Bengtsson  och hoppsan, vi fick hem ett par biskvier till. Både vanliga och en variant med knäckiga typ rispuffar. De är beroendeframkallande!
 
 
... så det har blivit ett par stycken idag. Knäckisarna och päronbiskvierna 🍐 är otäckt goda! 

 
Innan kl 1-promenaden gjorde jag klar två disktrasor och efter långpromenaden med grannen gjorde jag klar den tredje.    

 
Efter promenaden började jag elda i tunnan och när maken kom hem blev det kex, räkor och en liten grogg. Efter ett par timmar kom grannarna över på kaffe, whisky och hallonpaj. Jag passade på att påbörja två nya disktrasor 😂 Ajajaj 😂 Det blev en jättetrevlig kväll som avslutades med tunnbad. Det måste vara två månader sen sist.
 

Nej, det ska bli skönt att sova nu 💤 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0