En ny spĂ€nnande dag 🍋

Det Ă€r roligt att se tillbaka pĂ„ en varierad vecka... och den Ă€r inte slut Ă€n! Sov gott inatt oxĂ„ men jag vĂ„gar Ă€nnu inte riktigt tro att det blivit en god vana ... nĂ€r jag sĂ€ger jippi över nĂ„t sĂ„ Ă€r det precis som om jag jinxar det. Nu jinxar vi inte min goda sömn utan sĂ€ger bara glatt att Ă€ven inatt sov jag gott â€ïžđŸ’€  
 
Efter morgonrutinerna pratade jag en stund med en kollega, sen gjorde jag mig klar för att Äka pÄ anstÀllningsintervju förklÀdd till en "giant margaritha". 
 
 
Resandet och intervjuandet tog eftermiddagen i ansprÄk. Jag förhÄller mig ganska nollstÀlld för jag vet inte riktigt vad jag vill... jag har lite olika saker att ta stÀllning till under september!

Jag kan ha fÄtt bönesvar som ett brev pÄ posten... eller sÄ Àr det "bara" Àlgskadefondens genialiska logga! 
 
NĂ€r jag kom hem tog jag tredjenaden och gav hundarna mat, sen bjöd maken ut mig pĂ„ StrĂ€ngnĂ€s Grekiska Taverna. Underbar kvalitetstid med maken, och hĂ€rligt att kunna sitta ute i agustikvĂ€llen och Ă€ta god mat ❀

Karavides (grillad scampi, lime-aioli och vitlöksbröd) samt FlÀskfilé Oscar-planka 
 
Mycket mĂ€tta och belĂ„tna gjorde vi en lugn kvĂ€ll... eller ja... maken har fixat badtunnan och jag har... 😂
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0