Tänk att få vakna 🎶

 
Vilken fröjd det är att vakna efter att ha fått sova ordentligt! Jag hade inte ens ont när jag gick ut morgonpromenaden! Underbara morgon! Därefter hade jag ett jättebra samtal med min själavårdare så sinnesläget gränsade till eufori när smset kom att jag hade ett paket att hämta. Garn 🧶 Garn till nya disktrasor 😍 Jag slängde i mig lite lunch och åkte och  hämtade det 😁
 
Några färger valda till redan tänkta projekt och några extra färger för inspirationens skull 🧶 
 
Innan jag startade i galenskapen gick grannen och jag promenad  med hundarna. Ännu ett nytt tips på gångstig testpromenerades och avnjöts i den alldeles lagom värmande solen, 6500 steg och 5 km... SEN åkte stickorna fram igen. Nästa blir röd och lite vit och lite grön oxå 😃 Sen tänker jag polkagris... och tecknet för man. Idéerna bara forsar fram! När jag gjort en disktrasa får jag typ tre nya idéer 😂
 
Tre ofärdiga trasor blev dagens resultat, så kan det oxå bli!
 
Igårkväll när jag gick ut vid 23-tiden ylade två olika individer i skogen mellan oss och Oxtorp. Jag blev lite spooky för vargar har observerats på fastlandssidan bara ett par mil bort. Det lät inte riktigt som varg, snarare lite större hund. Skall hör man alltsomoftast även sent på kvällen, men det är första gången jag hör yl. Det var två olika individer som tycktes svara varandra, en närmre och en längre bort... vargar ylar ihop, eller? Jag dividerade inte så mycket med mig själv utan självbevarelsedriften tog över och raskade hem istället... Ikväll var det lika svart som igår, men tyst. 
 

Kan man hoppas på ännu en god natt? 🤞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0