Annandagen

AllmĂ€n mysdag, inga utryckningar 🎄
 
Vi sov till vi vaknade, jag gjorde morgonsysslorna och frukost medan maken tog ut hundarna. Satt och tittade pÄ ekorrarna som kommer varje förmiddag och tar för sig av det smÄfÄglarna skvÀtter ner och Ragnars överblivna frukt/grönsaks-pellets som jag brukar lÀgga ut.
 

Maken rÀddade livet pÄ en talgoxe som flög in i rutan pÄ paviljongen. Jag hade inte klÀder nog pÄ mig för att vistas ute nÄn lÀngre stund och fÄgeln blödde sÄ vi gjorde snabbt iordning Ragnars resebur sÄ den skulle fÄ vila och vÀrme... men efter 20 minuter var den pigg och flygg och lyckades den bryta sig ut sÄ jag öppnade ett fönster sÄ den kom ut.
 
 
Vi tog en lÄngpromenad tillsammans i skogen nÀrmast huset (ifall maken skulle fÄ larm). Fixade lunch pÄ rester, sen tittade vi pÄ tv, fikade, slappade och sÄ fixade jag middag medan maken tog hundarna. 

Stickning och Top Gear och en kort kiss-svĂ€ng fĂ„r avrunda... đŸ§¶ 🚙 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0