Blåsig söndag

Ännu en lugn dag, men det har blåst! Maken har städat rent framför och under varmvattenberedaren för vi ska få mätaren bytt på onsdag, och jag har vänt uppochner på det mesta i bodarna för att hitta tavellisterna jag köpte till Lyan för nåt år sen. Jag vill ha upp mina ikoner på dem... När maken åkt iväg på rondering hittade jag tavellisterna... i dynlådan! Ute på altan! Nej, jag tänker inte ställa frågan hur 17 de hamnat där. Då får jag nog veta att det måste vara jag som lagt dem där 😅
 
Satte mig att jobba lite med två av mina projekt. Det ena handlar om ikoner och ägg 🥚 Det andra om disktrasor 😁
 
 
Så småningom hörde maken av dig att han var på hemväg då då började jag med maten - lax och ris 🍚 
 
Tv-kväll med stickning och Top Gear. Ingen kan mäta sig Clarkson, May och Hammond 💔

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0