Grå fredag

Jag var nog lite trött igår när jag satte på alarmet... kl 9.30! Bara för säkerhets skull skulle jag sätta det på kl 8.30 men jag var uppe och sprang långt före det, och började fundera på det där "säkerhets-alarmet" först vid nio-tiden.

Fullt ös med morgonsysslorna, vattna blommor och sortera fotografier jag hittat i en kartong. Sonen frågade efter sina fotografier för några år sen men jag hade ingen aning om var de tagit vägen efter flytten. De låg i pianostolen och äldsta dottern fick pianot och pianostolen så där låg de inte kvar, visste jag. Nu hittade jag dem i den tredje sista kartongen jag plockat i efter flytten för 7 år sen. 

Alltså, jag blir helt lyrisk av lite sol just nu ... 😃 Förutom 15 minuters solduttar har dagen varit grå och regntung ☔️ 
 
En stund före 11 började jag köra mot Storstan. Kl 11 ringde jag min handledare, sista samtalet... ever 😢 Det blev ett jättebra samtal 😍 Kl 12 var jag hos son och sonson, sonen fick bibban av fotografier och så vi gick på promenad...
 
 
... med fikapaus på Två Bagare ...
 
 
Körde hem och fixade typ tacokryddade rester till maken kom hem.
 
Softish kväll vid tvn 📺 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0