Grå tisdag

... men en bra sådan. Kom upp och iväg i hyfsad tid imorse, hämtade upp lite grejer hos sonen i Lyan och fortsatte upp till föräldrarna. Jag har inte träffat nån på ett par veckor så jag kände att det var riskfritt att åka upp och hjälpa dem julpynta lite.
 
 
Det blev sex trevliga timmar som började med en promenad till brevlådan...
 
 
...och hem igen ... lite blomfix, stjärnor, sladdfix och en julgran. De hade ingen toppstjärna men jag lyckades vika ihop en provisorisk av glitter.
 
 
Bjöd på pizza 🍕 Så himlagott att få "synda" ibland 😜
 
 
Utebelysningen hade mina syskon fixat så nu tycker jag att de har det jättefint inför jul.
 
 
Efter 4,5 timme i bilen och en trevlig dag i Roslagen tar jag mig en lugn kväll vid tvn ... och längtar efter säsong 2 av Lyckoviken! ... och ingen Åreakut imorgon 😱 Jag tror jag måste skaffa mig ett liv 😅

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0