Grå torsdag

Ikväll är jag både så himla trött och nöjd. Sitter uppe en liten stund så hundarna hinner torka lite efter sistanaden.
 
Jag har spenderat dagen hos mina föräldrar. Jag törs det eftersom jag håller mig så pass isolerad som jag gör. Idag firade mina föräldrar hela 60 år som gifta. Det känns stort att få tillbringa en sån dag med dem. Tyvärr inget riktigt firande pga covid men det får vi ta igen nästa gång. När de firade 50 år blev det stort firande på Svanberga Gästgiveri.
 
1960
 
2010
 
2020
 
Istället för firande och presenter har jag försökt hjälpa dem med lite småsaker som att ordna med krukväxterna, hänga upp julgardiner och lite annat småplock. Och så fick jag bjuda på pizza 🍕😋
 
Gick några promenader oxå. Minou tycker det är så jätteroligt att gå ut med Bamse och Rambo 🥰
 
 
Och så fick jag se stjärtmesarna på nära håll 😍
 
Det satt en hel flock på fågelbordet minuten innan jag fick upp kameran 📲 
 
Avslutar med en stämningsbild från badplatsen där jag tillbringat alla min barndoms somrar...
 
 
... och kvällsbilder från Lågarö ångbåtsbrygga.
 
 
Godnatt världen 🌍 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0