Regnig måndag

Jag satt och tittade på nån Western-komedi sent igårkväll när jag hörde att min sovande make fick larm. Han fick åka iväg till jobbet och stannade där över natten. En av de rörigare beredskapsveckorna... det är så ibland. Jag satt uppe till efter kl 1.00 utan nån särskild anledning. Det blir så oxå ibland...
 
Vaknade ändå före väckarklockan och satte fart. Strax efter tio satt jag i bilen på väg till mina föräldrar. Det blev en fin dag. Mycket snack, ett par hundpromenader, pizza och lite småfix.
 
Första svängen gick ner till sjön (Lågaröviken)

Nästa sväng till Lågarö Brygga
 
Provade en Gräddö Special med oxfilé, bea, färska champinjoner och ruccola 😋
 
Sinkades av en broöppning vid Hjulstabron och kom hem ca 22.30.
 
 
Mysig kväll/början av natt med sms-kontakt med äldsta dottern ang. alla våra spännande släktingar... man har väl lite att leva upp till... 😝

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0