Fun Friday 😎

Vilken fin fredag! Handarbetsgruppen startade för terminen och vi blev 14 damer som knypplade, broderade, stickade, virkade, nĂ„lband och sydde dockklĂ€der. Flera utryckte hur mycket de lĂ€ngtat efter starten och sorlet började redan i hallen. Även nya ansikten dök upp. Detta kĂ€nns sĂ„ meningsfullt! 
 
 
NÀr vi plockat undan och jag slÀngt i mig matlÄdan Äkte jag och handlade lite, tankade, hÀmtade packning i lyan, hundar pÄ dagis och datorn pÄ jobbet. BiltvÀtten fick jag hoppa över för det stod fyra bilar i kö och jag hade en tid att passa.
 
NÀr jag kom hem gick jag ut med hundar och hann duscha dem oxÄ innan jag Äkte in till Lill-stan. Hade en trevlig halvtimme hos optikern med mycket skratt. Det var fyra Är sen jag var dÀr, men synen var inte sÀrskilt försÀmrad, ögonbotten friska och allt sÄg fint ut. Dock behöver jag verkligen nya glasögon för jag har bara ett enda par och försvinner de kan jag inte handarbeta och knappast jobba heller. Ett par röda och ett par svarta kan hÀmtas ut om nÄn vecka...
 
 
Enkel middag, ska gĂ„ och skopa upp lite glass Ă„t mig och maken och sen ta ut hundarna. Maken har pannknack och jag Ă€r supertrött som alltid pĂ„ fredagarna... men först lite gotta 🍩🍹 
 
SoluppgĂ„ngarna i lyan Ă€r sĂ„ vackra just nu 🌞

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0