Idag är ingen vanlig dag 🎶

... för det har varit min födelsedag 🎶🎵
 
Tack alla som grattat mig på olika sätt igår och idag 💝 Jag har fått flera samtal, bland annat från Kreta och Gumsbacken, flera sms, mail och mängder av grattis på Facebook och Messenger. Det är verkligen jättekul att fylla år! Mamma och pappa inväntade klockslaget 12.40 då de ringde och sjöng i stämmor. Jag föddes nämligen kl 12.40 en söndag för 56 år sen.
 
 
I övrigt har dagen varit lugn. Maken och jag har gått långpromenad i skogen, jag har jobbat ett par timmar och så har grannarna varit över på födelsedagsfika 🍓
 
 
En perfekt födelsedag, helt enkelt 🎂 Tack för att ni delat den med mig 💝

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0