Roligt i Roslagen đŸŒč

En hÀrlig dag i Roslagen. Efter en lÀtt sovmorgon hÀmtade maken och jag upp yngsta dottern och for upp till mina förÀldrar. Maken skulle hjÀlpa dem byta en kran som börjat lÀcka, och det gjorde han. Mamma har respekt för Ragnar men bestÀmde sig för att bonda lite med honom. Mandarinklyftor funkade mycket bra för den aktiviteten.
 

Bekki strök och jag hÀngde upp gardiner samt gick lÄngpromenad med hundarna.
 

Vi fick god mat oxÄ och hade sÄ dÀr supermysigt som man bara kan ha en regnig dag i februari.
 
 
Maken hÀmtade upp sin bil frÄn lyan och tog med sig Ragnar hem. SjÀlv har jag legat pÄ sÀngen och fascinerats av chunky knitting... det kan kanske bli ett projekt inom kort... kanske...

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0