Sköna vemod 💝

Det var med vemod jag packade upp mina kläder som jag packat ner för att ha till Lyan. Med vemod jag la ner nytvättade sängkläder i en väska och ställde undan istället för att bära ner till bilen.
 
Lite luttrad vid det här laget stirrade jag en stund på jättekartongen jag hämtade från Direkten i lördags... tog upp ett par garnnystan och packade ner mina Syfestivalsfynd från förra lördagen samt tre ljusglas jag köpte på köp/sälj i söndags i jättekartongen. Handlar det om inspiration eller är det ett flyktbeteende? 
 
 
Hursomhelst känns det konstigt att bara gå här. Inser att jag har mycket att tänka på... 🤔 Skönt att ha måndagsknypplingen att gå till. Nu har jag inget mer inplanerat förrän nästa måndagsknyppling. 
 
--> Läkning pågår <--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0